Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 1 października 2014

Stylizacje #1 - Sorry za niedogodności przy odstępach postu!

Hej
Tu Miranda0909!
Dzisiaj przedstawię Wam nową serię moich postów mówiącą o m.in.
o salonie piękności, inaczej mówiąc to co w wcześniejszym moim poście.
Tylko, że tutaj będę wybierać losowo poszczególne cześci i kolory twarzy.
Zapraszam do oglądania.

1. Otóż mój pierwszy fail. Aż mi się z tego obrazka śmiać chce ;-;

Masakra, kolory niedobrane odpowiednio,
skóra, jak dla mnie, za ciemna.
Nic już nie powiem o tym czymś.
I się dziwić, że ktoś by wydał na to 800 sc

Punktacja : 1,5/5






2. NO WAY! Kolejna porażka. Sami zobaczcie...
Kolory bardziej pasują do siebie,
ale te usta i ten makijaż. Total fail!
Ale przyznam, że widziałam taką osobę
właśnie w takiem look'u.


Punktacja : 2/5












3.Uff... Wreszcie coś lepiej wyszło!
Ale i tak to nie jest stylizacja moich marzeń,
dlaczego? Kolory nie pasują do siebie.
Usta są pomarańczowe. Ale make-up jest wporządku.
Najbardziej niepojoi mnie kolor tych ust.



Punktacja : 3,5/5




4.No i nareszcie! Coś w moim stylu!
Stylizacja kosztuje 700 SC, czyli najmniej
z wszystki ukazanych wyżej look'ów.
Oczy granatowe, usta koloru pudrowy róż poprostu epic! Makijaż też mi się zasadniczo podoba.




Punktacja : 4/5








To na tyle w dzisiejszym poście!
Wiem, że krótki ale następne posty postaram się robić dłuższe.
TO wszystko odemnie!
Trzymajcie się i cześć!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz