Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 15 października 2014

Ja jebie, JAKIE CIOTY!

          Co to ma K!@#$ BYĆ?! Przyznawać się, jaki z was kretyn mnie bloknął? ._.          
Chyba, że to modzi są tacy zdupczeni! Jutro jest happy day, bo idę do szkoły na 12, a tu jakaś sucz mnie zablokowała! No serio, co to ma być? Czy te debile nie rozumieją, że też chce jakoś zdobyć unikaty? A jak ja mam to zrobić? Jak mam zdobyć węża na nogę i inne uni? A może mam dac prezent z listy? -,-" No bo mnie to Wk!@#$%, jak ludzie mnie gdzieś mają, nie chcą mi unikatów dać. To ludzie mają ich tysiące, a na początku nie mieli żadnych. Bez uni czuję się jakoś nie doceniana ze strony innych... Już mi babka miała dać jakieś włoski i inne fajne rzeczy, a mnie debile zablokowały. I jeszcze mi grożą, że mnie na stałe chcą wykluczyć. Bo może powiem słowo "szukam", albo "mam 5 lat". Cieszcie się kretyni, że vipa nie miałam -,- Jak mnie z gry wykluczą, to będę im spamować na mailu. Super, idę.. Nie wiem gdzie. Ta gra jest bez sensu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz