Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 6 października 2014

buźki *.*

Hajoo *.*
Tu kessys.
mam tu zapas fot, które pomogą wam z rozwagą wybrać cienie i oczka.



Moje Cienie i oczy
Nom, ja tu się nie wysiliłam xdd
Mnei zdaniem było nieźle, ale widzę, że to jeden z bardzo oklepanych makijaży.
Brzoskwiniowa skóra, ogromna ilość cieni może i są fajne, ale to nie oryginalne, a nudne, że wszyscy noszą to samo na twarzach. Niedługo sę zmienię ;)



Te cienie są śliczne. Wydłużają kącik oka i nadają ładny kształt :)




Te też są niezłe. Może i tuż przy oku nie ma cieni, ale nadają słodki odcień skórze. kosztują tylko 100 S.C.!




I to, to rozumiem :DD
Delikatny, cienki, czarny cień pod okiem naprawdę daje efekty :o



A teraz zajmiemy się oczami.
Będę je prezentować w cieniach z 2 obrazku od góry, bowiem te mi najbardziej odpowiadają.




Bardzo ładne, duże, i o niezłym kształcie.




 Te oczy podobają mi się tylko czarne, brązowe, białe i żółte.
 
 
 
 
Te oczka mi nie odpowiadają, i  do cieni nie pasują, ale może dlatego, że musiałam je z początku przez 2 lata przecierpieć XO
 
 
 
 Te oczy to są w 100% normalne i na 100% super.
Są urocze *.*




A o tych oczkach złego słowa wam nie powiem xdd
Bo sama je noszę ;)

Teraz, gdy pokazałam wam najlepsze nie-vipowe oczy, pokażę wam, czego na 98% musicie unikać.


Bez koma *.* Te oczkeły, a szczególnie brwi są ohydne.
NIE POLECAM!

A to jeszcze gorsze. Wygląda, jakbyś była pobita xoo
w dodatku to dziwnie wcina się w cienie.

TEGO UNIKAJCIE NA 10000000000%!


Mam nadzieję, że mam w miarę dobry gust ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz