Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 27 listopada 2014

UJAWNIAM SIĘ i święta święta

         Ok, moje nowe konto to .SallyBander. -,- Zapewne będą pytania typu:                                         - Jak zrobiłaś kropki w nicku?
- Jak zrobiłaś chłopięce ciuchy?
- Jak zrobiłaś unikatowe oczy?
Tego typu pytania zadawać prywatnie, bo sposób nie jest ciekawy i żeby uchronić się przed obelgami, to odpowiadam zaufanym osobom ;) Jak mnie ktoś na siłę będzie zgłaszał, to odchodzę z tej gry FOREWA .
Wgl to wbiłam 18 level w miesiąc.. Gram od listopada.. tego roku...
Oglądajcie moje sekiiii! ^.^

Tak btw to na msp się sporo zmieniło przez te święta.
 
Mój profil <3
 Ahh, jakie fajne krajobrazy!!
 Bez cekinów :O
 Boonies <3 Ostatnio na wielkanoc dali kurczaczka, teraz takiego super BOONIESA :d Nie no, zbieram na niego stracoinsy ^^ Fajnie, że takie booniesy można mieć bez konieczności kupienia tego vipa na rok.

Ok, ok.. Takie zmiany zaszły, oczekujcie wkrótce recenzji nowego konkursu
                          COMING SOON


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz