Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 3 grudnia 2014

Aktualizacja

        Dzisiaj tak wgl doszła na msp nowa aktualizacja, ja zauważyłam to swoim sposobem ;) Polega to na tym, że jak klikniemy na osobę spoza naszych przyjaciół to wygląda to tak:


A gdy klikniemy na naszego przyjaciela, to wszystko jest normalnie, można zaprosić na chłopaka/dziewczynę oraz na najlepszego przyjaciela.


Ogarnęłam sens tej zmiany, a uwaga bo jest on bardzo, bardzo do dupy.
Kiedyś mieliśmy limit znajomych, nie mieliśmy vipa, to mogliśmy zaprosić osobę na najlepszego przyjaciela. Jak się zgodziła, to stała się ona naszym przyjacielem. Teraz musimy mieć tego zasranego vipa, żeby mieć więcej przyjaciół i choćby więcej oglądalności na filmach.

MODZI WY DEBILE. TA GRA NIE MA SENSU ;) *lecenie na kasę*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz