Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 29 grudnia 2014

TOP 5 WKURZAJĄCYCH ARTÓW!

Hej!
Z tej strony Mira.
W tym poście przestawię Wam top 5 żenujących (lub jak kto woli wkurzających) artbook'ów.
Zaczynajmy! ;)
(Będę zaczynała od miejsca 5)

5.  Na 5 miesce wybrałam arty o treści takiej









Niby mają one wspomóc wymianę.
Ale jak widzicie większość z tych 'unikatów' ma każdy, może nie każdy ale uznajmy, że większość graczów je ma.
Po co robicie takie arty? Dla mnie to jest nonsens, bezsens itp.

4. Na czwartym miejscu są arty typu ''Zmieńmy to''









Ludki wy moje kochane, nic nie zmienicie. Pomyślcie logicznie...
Niektórzy z MovieStars nie mogą za bardzo wspomóc, dlaczego? Ano dlatego, że być może nie mają internetu LTE czy coś takiego, nie mają czasu albo są na telefonie.
Więc zluzujcie gacie, bo nie każdy może rozdawać przezent na prawo i lewo.

3. Na tym miejscu ustawiam arty typu ''Ile mam bliźniaków'' itp.









Ludzie, ludzie, ludzie! 'Kto chce być moim bliźniakiem niech to kupi' Jesu, będę tracić kasę by wyglądać jak ty? I co za to dostanę?
No właściwie nic, tylko satyswakcje że wyglądam jak ktoś. Albo lecą hejty i bluzgi za 'kopiowanie' czyjegoś stylu.

2. Następnie postanowiłam dodać arty typu 'Wpisy'









Po wuj Wam te wpisy?
Chyba tylko po to, żeby później se
je wsadzić wiecie sami gdzie.
Ugh, nic mnie tak nie denerwuje jak to ;-;

1. No i pierwsze miejsce, arty zupełnie bez sensu!









O co Wam k****a chodzi z tym
'5 wygra 1 nie'?!
Ja nie rozumiem, wytłumaczcie mi.
Dawajcie więcej takich artów, bo nic kurna nie zaśmieca MSP...

Z góry przepraszam za moje bluźnienie, Tak jakoś wyszło...
Dziękuję za uwagę.
WOW! To drugi post w tym dniu. Oby tak dalej :D
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na TEGO posta.
~Shepherd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz