Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 15 września 2013

Drugie konto

          Cześć ;3 Bez przedłużania powiem wam w prost: mam drugie kont! :D Ale jaja. Dlatego na Nelke wchodzę mniej. Bo to konto jest spadolone ;P Zakładałam je by oglądać sobie z niego filmiki, dawać grafy, przesyłać ciuchy itp. Zrobiłam na nim jak na razie 80 seków. Dużo osób zaczęło mi je oglądać i skończyło się na tym, że robiłam je codziennie i codziennie wbijał mi kolejny lvl. Teraz mam 7 a gram od końca sierpnia. To jest fajne xd Wkrótce też kupiłam vipa, zrobiłam pierwsze filmy i kupowałam fajne ciuchy. Głupia jestem :D Tak ono wygląda:
 Nazywa się Amy 200. Od teraz mojemu blogu będą towarzyszyły dwa konta, Amy 200 i $_Nelka_$. Amen xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz