Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 2 września 2013

Informacyjkowo *o*



Cześć :3 Podoba wam się nowy wygląd bloga? Według mnie bardziej do mnie pasuje.
Info nr 1.
Jestem idiotką :c Chciałam dodać nowemu nagłówkowi trochę detalów więc ściągnęłam sobie photoshopa a razem z nim trojana D: Jakby co to trojan jest groźnym wirusem, który może się nawet włamać na konto bankowe rodziców, ale z tego co wiem to tylko przez MSP Hacker. Do rzeczy xd Kiedy avast mnie o tym powiadomił to myślałam, że zemdleję ;( Czytałam coś o nim i wiem, że to nic dobrego D; Szybko ściągnęłam jakiś program przeciw temu i po zeskanowaniu po prostu usunęłam konia trojańskiego.Jest już ok.
Info nr.2
Dostałam dzisiaj plan lekcji. Jest spoko tylko są trzy minusy. Cały tydzień na ósmą, cały tydzień polski i wdż :( Reszta jest w sumie ok. Będę miała też korki z angola trzy razy w tygodniu więc jeszcze nie wiem jak to będzie. Jakby co, to mieszkam obok szkoły więc nie będzie problemów z dojściem ;D
Info nr.3 (the end)
Niedługo kupię vipa, jak nazbieram trochę kaski c: Raczej na tydzień. Jeszcze nie wiem kiedy ale być może w piątek.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz