Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 13 stycznia 2015

Chłopięce ciuchy

Taaa... Powinnam być teraz w szkole, ale od rana strasznie rozbolał mnie brzuch, jeszcze kurde miotało mną jak szatan xd Mama mi dawała jakieś leki, ale taki jakby MOCNY skurcz mnie łapał z 2 godziny i nie mogłam się ruszyć wgl, masakra. Niby fajnie, bo nie poszłam do szkoły, ale ja już bym wolała, żeby to minęło. Potem pójdę, bo mam próbę przez przedstawienie, ale teraz boli mniej, więc piszę tego posta.        
         Ghej, dzisiaj mały speszjal, bo dużo osób się mnie pyta, skąd mam ciuchy dla chłopców. Czyli ciuszki, jakieś tatuaże (np. taki ze smokiem), bluzki, spodenki i itp itd. Może zapodam wam ich historię?

                                          Moje chłopięce ubranka.

Kiedyś istniał sposób na kupienie ciuchów przeznaczonych dla drugiej płci za pomocą looka. Trzeba było klikać raz na look chłopca i dziewczyny, tak ciągle. W pewnym momencie bez żadnych problemów wchodziło nam do zakupu looka innej płci. Jak kupiliśmy już te chłopięce/dziewczęce ubranka, to normalnie mogliśmy je nosić. Można też było zrobić looka komuś swojej płci i normalnie kupić te inne-dziwne części garderoby.
Wszystko zmieniło się jakoś w 2013, kiedy uniemożliwiono nam kupować takich rzeczy. Dalej da się wejść w zakup chłopięcego looka z powyższego sposobu, ale na naszej postaci żadne ciuchy się nie pojawią. Jakkolwiek nie wepchniemy na naszą moviestar niekupionych ubrań innej płci, to i tak te ciuchy będą tak jakby niewidzialne, działają jak unikaty, nie kupimy ich. Nie możemy ich tez przesłać sobie z chłopaka na dziewczynę.

Jak więc je mam? 
Ja tak jakby ryzykuję, modzi zawsze mogą mi dać bana, czy coś. Wy też możecie mnie zablokować.. Ale jak to zrobią jacyś hejterzy to.. odejdę z tej gry :) Od uzależnię się, więc hejterzy tylko mi pomogą odejść :)
Ale sposób jest tylko jeden. Trzeba mieć jeden, jedyny program. Sam z siebie nie jest zły, nie nazywa się "MSP hack" czy coś. Zależy do jakich celów go użyjecie. Nazywa się Charles. Za jego pomocą można było hackować sobie unikaty, ale modzi zablokowali ten sposób. Unikaty, które mam na swoim koncie są w 100% z legalnego źródła, starałam się, żeby je mieć.
Poszukajcie na YT fraz "Charles msp trick", czy coś w tym stylu. ALE UWAGA! Robicie to na własną odpowiedzialność.


3 komentarze:

  1. Wiem jak przesłać z chłopaka/dziewczyny konta na dziewczęce/chłopięce ubrania za ponocą charles proxy (taki program) jestem kot21181 na msp możecie zobaczyć bo ja mam dziewczęce ubrania w szafie

    OdpowiedzUsuń