Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 18 stycznia 2015

Pytanie do was

       Mam pytanie na śniadanie. Ba, raczej na obiad xdd 
Czy chcielibyście, abym nagrywała na YouTube? W sensie, że zrobię parę filmów "Zagrajmy w Moviestarplanet''? Może byście chcieli zobaczyć mój profil, jakieś moje prywatne rzeczy? Oczywiście nie nagram swojego głosu, bo wam miód wyjdzie z uszu :D Dam po prostu jakąś muzyczkę i coś tam będę pisać. Nie będę prowadziła serii, tylko zrobię kilka odcinków.

Pytam się, bo nie jestem pewna, czy jest sens coś takiego prowadzić dla kilku osób, zapewne dla moich redaktorek. Takie tam "Hey Youtube" i wgl. Dzisiaj mogę to nagrać, póki mam czas. Za kilka tygodni mam testy, będzie raczej słabo, więc co mi tam szkodzi.

Piszcie na .SallyBander., chcę poznać waszą opinię.

1 komentarz:

  1. Jeżeli będziesz nagrywać to z głosem. Będzie ciekawiej. c; No i uważaj, bo przeważnie filmy z serii "Zagrajmy w MSP" są po prostu nudne.

    OdpowiedzUsuń