Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 17 stycznia 2015

Trolowanie na ekranie + VIP + dziwne błędy + dżemki

       Dziwny tytuł, nieprawdaż?
Wpierw trolowanie na ekranie, czyli już chyba klasyk:


Kolejna dziwna osoba, co chyba ma parcie na szkło. Naprawdę, nie wierzę, że nie wiedziała o moim blogu.

Kolejna rzecz, to VIP. Tak, kupiłam vippa, bo stwierdziłam, że jak go nie mam, to znowu zamieniam się w jakieś emo i ubieram się jak ciota. Co się z tym je? ZAPRASZAM UROCZYŚCIE DO ZAPRASZANIA DO ZNAJOMYCH! Mam vipa na miesiąc, czyli dosyć długo. Mam Star VIPa, zwlekałam z jego kupnem, bo nie chciało mi się iść do spożywczaka po doładowanie konta. TAK, KURNA, ISTNIEJE COŚ TAKIEGO, JAK DOŁADOWANIE. Mam kartę do telefonu jakąś wieśniacką, ponad 5-letnią i nie mam abonamentu. W sumie to dobrze, bo rodzice nie wiedzą, że mam vipa :3
I takie małe wyjaśnienie. Dlaczego nigdy nie miałam, nie mam i nie będę miała vipa na 3 miesiące/rok? Bo moi rodzice boją się zakupów przez kartę :D Jak mi mieli kupić miasto do the sims 3 przez neta, to była całodniowa narada, w końcu wujek mi kupił xdd

Blua blua blua, a teraz pora na dziwne błędy.
Mam dziwny problem z forsą O.O Raz mam 3.000 sc, raz 5.000.... Wielkiej różnicy nie ma, co nie? :d

A co z tym całym "DŻEMKI"? czyżby to słowo prześladowało Cię przez czytanie tego wszystkiego? Dżemki to po mojemu dziękuję.Ale nie lubię oryginalnego słowa, bo mnie razi.

Nie używajcie słowa "dżemki" bez mojej zgody, bo prawa autorskie!


WTF? Nie myślałam o takim czymś.. Pewnie film nie pojawi się w TOP, ale te wejścia i tak są magiczne o.o Teraz mi się przypomniał tekst z tego filmu.

,,Moja kariera zaczęła się 2 dni temu, kiedy wpie****ałem słoik dżemu''

Lubię dżem :3
Dobra, koniec pitolenia. Jezu, dzięki wam! Nie wiem, jak to zrobiłam. Po prostu reklamowałam film na forum, pisałam do znaj, wszędzie spamowałam filmem przez 2 dni i jakoś stało się. Potem było z górki.


No dobra, to tyle, wkrótce pojawi się nowy, NORMALNY post z mojej strony.
Serwus.


1 komentarz: