Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 4 stycznia 2015

Przedstawienie looków ;3

         Użytkowniczka o nicku miss_sisi♥ wysłała na mojego maila stworzone przez siebie kreacje. Na MSP napisała mi, żebym je oceniła.
Na blogu wkrótce pojawi się wiadomość o tym, że jak chcecie mi coś wysłać, jakieś obrazki, rozmowy, looki itp. to będziecie mogli to wszystko wysłać mi na maila :)
A teraz looki!


Looki ładne szczerze mówiąc ;3
Mam je ocenić, tak?
Stylizacja 1:
Sukienka/Top: Nie zbyt ją lubię xdd Ale kolory są ok, pasują do reszty stroju. Chociaż nie mój styl.
Spodnie/Spódnica: /brak/
Fryzura: Podoba mi się ta fryzura, tym bardziej w tym looku :)
Buty: Kolor pasuje, ok, fajnie i wgl xdd
Dodatki: W tym wypadku uszy króliczka jako maska i... tyle. Kolor pasuje, jest ok.

Kolory ogółem pasują w całym stroju. Chociaż nie każdemu się on spodoba przez różowość, ja np. zainwestowałabym z inną kolorystykę.

Stylizacja 2:
Sukienka/Top: W tym wypadku coś w rodzaju tuniki/szlafroka. Nic nie powiem, kolory pasują :D
Spodnie/Spódnica: Rajstopy jednak są. Też z niczym nie kolidują.
Fryzura: Nie widać jej zbytnio, ale jednak jest i nic do niej nie mam.
Buty: Kolor jest ok.
Dodatki: Czapka też jest spoko ;p

Look jak widać zimowy. Nie ma tutaj np. stroju kąpielowego i czapki z butami, dlatego też klimatycznie to do siebie pasuje :D

Stylizacja 3:
Sukienka/Top: Niebieska sukienka. Tyle powiem, pasuje. Może tym słowem opisać cały look? xdd
Spodnie/Spódnica: /brak/
Fryzura: Ta sama co w looku number 1, ale z pasemkami i chyba dla vip. Też nic do niej nie mam :)
Buty: Pasuje
Dodatki: Pasują

Look znowu sylwestrowy. Trochę monotonny jest ten jeden kolor. (Tak, spec się znalazł -,-) Ale kolorystyka i tak pasuje.

Stylizacja 4:
Sukienka/Top: Bluzka w kropeczki. Dosyć często spotykana, trochę mi się znudziła, ale też nic do niej nie mam.
Spodnie/Spódnica: Najzwyklejsze w świecie spodnie, które można se strzelić w design studio. Trochę nie podoba mi się kolor, zlewa się z bluzką.
Fryzura: Chyba najmodniejsza fryzura na polskim msp. Kolor ten sam co w poprzedniczkach. Mogłaby mieć inny kolor niż blond..
Buty: I tutaj po raz pierwszy zamarudzę. Powinny być w kolorze stylizacji, czyli różowo-białe, a nie różowo-szare.
Dodatki: Oklepane. Ale i tak zgodne ze sobą. Kokardka taka jak bluzka nawet o-o

Widać, że look robionych z rzeczy wziętych bezpośrednio z Top. Dlatego trochę nudzi mi się ich widok. Ale strój fajny, aczkolwiek nie polecam do noszenia, jeśli chce się mieć na sobie coś oryginalnego.

Nie jestem jakąś znawczynią mody, ale chyba te znawczynie zgodziłyby się ze mną, że nie oblałaś egzaminu miss_sisi♥ :D Mogłabym jednak dodać do stylizacji jakiś makijaż, czyli puder, przedłużone rzęsy, oraz zmienić lekko kolor włosów, aby wszędzie nie dominował blond.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz