Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 5 listopada 2013

Pustka..

          Piszę tego posta po to, żebyście zrozumieli jaka głupia jestem ;-; Nie wchodzę na Nelkę przez bardzo długi czas. Myślałam nad tym długo i w końcu podjęłam decyzje. Odchodzę. Konto $_Nelka_$ prawdopodobnie oddam przyjaciółce. Długo na nim grałam i spędziłam na nim te najlepsze i te najgorsze chwile. Dlaczego podjęłam taką a nie inną decyzję? Ponieważ niewinnie tworząc Amy 200 do oglądania sobie filmów i przesyłania prezentów doszłam do wniosku, że zmieniłam konto chyba bez powrotnie. Nie będę jednak rozwijała swojej manii dalej na tym koncie. Dalej będę wchodzić ale tylko na komputerze taty albo babci. Po prostu lepiej mi się gra na szybszych komputerach. To nie przez minecrafta moi drodzy bo z nim jest podobnie. Ta gra szybko mi się nudzi. Z MSP jest inaczej ale nie da się grać w to wiecznie. Moje wejścia będą polegały na zebranie materiałów do filmów na YT lub zrobienie filmu. Nie odchodzę z Nelki na stałe. Miałam już dwie przerwy w tej grze, które trwały jakieś trzy miesiące, więc jest szansa, że wrócę. Żałuję po prostu tych kilkaset zł wydanych na vipy.. ;c Tym bardziej, że jak coraz dłużej gram w gry to odczuwam pustkę. Przecież coś takiego nie ma sensu. Co ci da gra? Pierwsze miejsce w pikselowym rankingu i filmy, których nikt ci nie obejrzy? Dojdziesz do 25 poziomu, kilka dni zabawy a potem uganianie się z plotkami i obraźliwymi wiadomościami? Czy może lepiej to wszystko zostawić i skupić się na rozwijaniu swojej pasji. Może to być nawet na komputerze ale, żeby to miało choćby sens. Właśnie, choćby sens..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz