Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 8 listopada 2013

Unikaty wróciły ^-^

          Unikaty wróciły! Cieszycie się? Bo ja mega się cieszę! :D Nie miałam zbytnio okazji ich kupić gdy jeszcze były a teraz mogę to nadrobić. Co prawda nie dodali takich sławnych unikatów jak nerdsy czy falbankowa bluzka. Jest to jednak godne naszego podziwu bo nie zawsze modów obchodzi o co ich prosimy a teraz nas wysłuchali. Bardzo spodobało mi się, że dodali tatuaż na nogę. Bardzo mi się podobają. Kiedyś takiej dziesięcio-latce (chodzi o mnie xd) mi to wszystko nie podobało. 

Jak na razie wyglądam ^-^
Moja kolekcja unikatów ;D Oczywiście będzie ich więcej. Na szczęście unikaty są tak tanie, że nie trzeba być bogaczem żeby je kupić. Najbardziej mi się podobają tatuaże, spódniczka, sukienka oraz buty (te z kokardkami). Bardzo fajnie zrobili. Niestety jest haczyk a haczykiem jest to, że unikaty w ramach konkursu możemy kupować do 14 listopada a potem będą usunięte już chyba na stałe. Dlatego kupujcie ile wlezie xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz