Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 30 listopada 2013

Przepraszam c:

          Długo nie pisałam ;( Przepraszam was ale szkoła, zadania domowe, test z matmy na którego uczyłam się po 4 godziny dziennie.. Nie miałam po prostu czasu na pisanie postów lub broń Boże granie w moviestarplanet. Teraz jak weszłam to zobaczyłam masę nowych zmian... Masakra. Zainstalowałam sobie również the Sims 2 na laptopie siostry. Stworzyłam sobie fajną rodzinkę, pościągałam jakieś dodatki z netu i jest gitnie ;D Pokazałabym wam nawet zdjęcie mojej rodzinki ale piszę akurat z innego komputera a nie chce mi się odpalać drugiego D: Dobra, w każdym razie weszłam na msp i pierwsza zmiana, która mi się spodobała to nowe misje *o* Zebrałam sobie dzięki nim pieniążki na sukienke :D Niestety ale jak zwykle coś poszło nie tak i jak miałam zaprosić kogoś do znaj to okazało, się że mam ich za dużo a nie chcę wywalać 100 znaj! Fail ;-;
                                                          Moja morda wraz z sukienką ;-;
Ogłoszenia parafiaaaalnee *o*
Poluję na białe lub czarne nerdsy. Jeśli jesteś miłym, ogarniętym i pomocnym człowiekiem z nerdsami to nie bądź żyd i daj mi je! xd Oczywiście nie za darmo ;D Cena do uzgodnienia ale naprawdę warto bo mogę dać za nie wszystko (oprócz vipa lub konta)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz