Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 1 grudnia 2013

Frozen *-*

          Dzisiejszy dzień jak zwykle spędziłam przy simsach -_- Byłoby tak już do wieczora gdyby nie popołudniowe wyjście do kościoła a po nim niespodzianka - kino. -.- Ja za kinem nie przepadam ze względu na ciągłe dudnienie w uszach. Ostatnim razem dobrowolnie do kina poszłam jakiś rok temu na finał zmierzchu z koleżanką ^^ Teraz musiałam iść z siostrą na Frozen.. (Kraina Lodu) No bardziej podoba mi się tytuł po angielsku ;/ W każdym razie nie chciałam iść za nic w świecie. Nienawidzę animowanych bajeczek D: Oczywiście było w 3D ;D Na początek puścili nam chyba do wypróbowania okularów myszkę miki w wersji 3D. Nagłe wyłażenie poza ekran i po za.. kurtynę? Chore scenki, lanie wody na moją mordę.. Myślałam, że zaraz zawału dostanę xd Jak postacie zaczęły latać na ekranie to wyglądało to jakby to było zaraz przed tobą. Moja siora aż zasłaniała oczy! xd Potem oczywiście film.
 Sory za jakość ale zdjęcie z internetu ;/ No ale do rzeczy xd Niewinny filmik dla dzieci przez wszystkie dramatyczne momenty i czasami nawet przerażające bajeczka zmieniła się w Trudne Sprawy bądź Na dobre i na złe ;P Było też oczywiście śmiesznie ale nie wybuchałam głośniej niż jakaś babka siedząca za mną xD Film moim zdaniem wart obejrzenia bez względu na wiek i kina aż huczą ^-^ Tyle jeśli chodzi o film a teraz msp
 Kalendarz adwentowy :D Oczywiście modzi mają w d**** zmienienie go bo od powstania msp kalendarz jest taki sam! Dodali wprawdzie nowe przedmioty ale jak zwykle niektóre rzeczy są vip! Ja kupię sobie vipa w ostatni dzień adwentu żeby otworzyć prezenty vip oczywiście ale jak ktoś vipa nie ma to można powiedzieć, że święta na msp tracą swój urok ;/
EDIT: Jeśli chodzi o program Wygląd MovieStar to post ukaże się najwcześniej w środę. Po prostu brak mi pomysłu i czasu ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz