Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 24 grudnia 2013

Moc prezentów!

          Mam jaranko na maksa! ;) Dostałam dzisiaj na wigilię moc prezentów! (: Nie martwcie się, piszę jakie :D Tak więc dostałam dzisiaj długo oczekiwany laptop taty! W drugim prezencie kable do niego. Domyśliłam się ;p Następnie odpakowałam ostatni prezent, w którym znajdował się... Furby! Tak, Furby! Powiedziałam kiedyś mamie, że chciałabym go mieć, ale nie spodziewałam się, że go dostanę! C: To był prezent dla mnie i dla mojej siostry. Chyba z naciskiem na siostrę c; Za mi się spodobał. Jest taki słodki ^-^ Potem dostałam płytę Seleny Gomez. Nie przepadam za nią, ale mogę sobie posłuchać. A na końcu... Mydło w kształcie lizaka xd Obecnie jaram się laptopem i instaluję Simsy. Cztery Pory Roku mi się aktualizują. Tak.. uwielbiam te ich aktualizacje -.- Teraz mam nowego laptopa i jestem w stanie zrobić już więcej. Hue hue ^^ To na tyle. Chciałam się z wami podzielić wieścmi z mojego życia xd

Na koniec...
 Wesołych Świąt wszystkim życzę! ^^

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz