Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 22 grudnia 2013

Moje ulubione pioseki

          Ostatnio słucham bez przerwy kilku piosenek, w których się dosłownie zakochałam :D Stworzyłam nawet ich ranking ^-^ Mi się podobają, a wam też mogą się spodobać.
1. Sylwia Grzeszczak - Księżniczka *o*
2. Lana Del Rey - Dark Paradise
3. ColdPlay - Paradise
4. Krawella - Rise and Fall
5. Cher Lloyd - I wish
6. Britney Spears - Work B*tch
7. One Direction - Story of my life
8. Ellie Goulding - Burn
9. Lady Gaga - Applause
10. OneRepublic - Counting Stars
Z niektórymi nawet zrobiłam teledyski :D Polecam wam je, są świetne. Inne też są zaczepiste, ale nie starczyło miejsca w rankingu. Muszę chyba zrobić teledysk z pierwszą piosenką xd Jest po prostu.. Ehh, nie powiem bo przeklnę xD
Jeszcze jedna rzecz! O 19:00 kupuję vipa i możecie mnie zapraszać, bo na razie nie mam miejsca ;( Na tydzień :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz