Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 19 grudnia 2013

Boonsters i inne nowości! :D

          Na msp pojawiły się boonsters! :D Co to są boonsters? To są nowe zwierzaki na msp. Czyli 2 psy i kotek :D Pojawiły się także nowe boonie. Podobają mi się i są po prostu niesamowite. Starych zwierzaków już niestety nie da się kupić. Więc ci, którzy je mają zyskują unikat. Czyli ja C: Udało mi się zakupić jednego z booniesów. Kosztują 900sc. Drogo ale się opłaca.

Ja posiadam tego kolorowego booniesa bez vipa. Mam już 3lv. Teraz nie trzeba tylko odbijać piłką, żeby zyskać wyższy lv. Można teraz to zrobić karmiąc go, bawiąc się z nim oraz myjąc go. 
2. Vipa za free. Tak, za free! :D
Kiedy klikniemy w to 24 grudnia, to dostaniemy vipa. Nie wiadomo na ile. Jeśli ktoś chce poczuć się wyjątkowo kupując rzeczy tylko za vipa to będzie miał taką szansę. *.* 
3. Nowa aplikacja msp na tablety!
Jakość fatalna ale walnęłam to z netu xd To jest dokładnie to samo co w zwykłej aplikacji, tyle że z lepszym wystrojem ;d Być może pierwsza napisałam o tym na całym świecie lub chciasz w Polsce. xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz