Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 20 grudnia 2013

Usunięto animki

          Wiadomość z ostatniej chwili! Z MSP zostały usunięte wszystkie animki sprzed drugiej połowy roku 2011! Czyli te stare. Chciałabym kupić blow kiss ale już się nie da! Zaraz zostaną usunięte tła oraz kolejne ubrania. Może nawet rzeczy? 
Zasmamowałam msp moim artem i postem na forum. I dobrze, niech wszyscy się o tym dowiedzą! Polecam wam kupować stare rzeczy na msp, bo kto wiem? Zaraz mogą zniknąć! Oby to był tylko błąd chociaż nie chce mi się w to wierzyć! W arcie pisze kopiuj. Nie pomyliłam się, twoim obowiązkiem jest teraz wejść na msp i spamować tym ile tylko się da!
PS: Dowiedziałam się o tym z bloga Abieski c;

2 komentarze:

  1. HAAHH! JA WIEM JAK KUPIĆ BLOW KISS I SIT DOWN! A TY NIE :D Jak chcesz widzieć, to pisz na Unikatoffa x3 . Od razu mówię, szybko! Może już nigdy ich nie będziesz mieć! :D

    OdpowiedzUsuń