Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 17 grudnia 2013

Zaciesz ^^

          Hej. Mam zaciesz już od kilku dni ^^ Dlaczego? Bo na święta dostanę laptopa! *o* Ale się jaram :D Mojego starego laptopa szlag trafił i nie mogłam już grać w the sims 3, minecrafta i inne gry, które mają wysokie wymagania. Musiałam cieszyć się lapkiem siostry. Niby da się na nim popylać w the sims 2 ale tnie jak cholera ;/ A teraz moje życie się odmieni *-* No ale niestety muszę mieć dobre oceny z matmy. A z tym to przeważnie kiepsko xd Dzisiaj test poszedł mi fatalnie. No może dostanę to 4 D: No cóż, i tak mnie czeka 6-godzinne instalowanie wszystkich dodatków do the sims 3 C: Wgl na msp amerykańskim nie potrafię wbić dużo sc. W sumie to ten post jest bez sensu xd Obecnie jestem trochę zaskoczona bo siedzę sobie na kompie mamy aż tu ktoś dzwoni na domofon i odbieram a tu jakieś menele się pytają czy dam im kasę na piwo xD O, i coś jeszcze chcę wam przekazać. Jak dostanę kompa i kontynuuje grać w simsy, to możecie śledzić moje poczynania tutaj. To mój stary blog z simsami. Niestety musiałam go zawiesić z powodu rozwalonego laptopa :( Jest tam parę instrukcji, tak więc jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć o simsach to zapraszam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz