Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 11 grudnia 2013

Nowe konto!

         Cześć. Mam konto na Amerykańskim MSP! Yay ^^ Level up! Abieska w swoim poście zachęcała ludzi do gry na tym serwerze. Wystarczy wejść na moviestarplanet.com i zarejestrować się. Oczywiście trzeba znać angielski na takim poziomie, żeby zrozumieć niektóre misje i wiadomości od innych. Ja perfekcyjnie go nie potrafię ale wystarczy, że zrozumiem kilka słów i już wiem na czym polega jakieś zdanie. 
To ja w swoim pokoju a pode mną mój nick. Zapraszaja! :D Mam 3 lv. Wbiłam go na aplikacji On Location. Po prostu siedziałam i trzepałam kilka godzin na dzień, aż w końcu wbiłam! xD Msp.com dość fajne tylko są minusy ;/
1. Serwer jest tak przeładowany, że wszędzie pełno ludzi xd
2. Brzydkie słowa są cenzurowane i nie dostajemy za nie blokady. To niby dobrze tylko, że przez to większość słów, które nie są przekleństwami jest zablokowanych! Masakra O.O Ok, to tyle. Pa xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz