Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 2 stycznia 2014

Nie ogarniam ;-;

          Hej. Jak niektórzy zapewne już zauważyli, nie wchodzę ostatnio na msp. A to dlatego, że nie mam zbytnio czasu. Raz mam tą grę po prostu gdzieś, a raz gram na niej sześć godzin na dobę.. Moja mama uważa, że powinnam sobie już odpuścić i przestać w to grać. Ja jestem jednak innego zdania, no ale przez te zmiany chce mi się płakać ;/ Mają zostać dodane nowe lv..
Na irlandzkim msp teraz można szybciej zdobywać fame! Ja w jeden dzień wbiłam 8 lv. O_O Nie, no mam tego dosyć. I jeszcze usunęli stare animki!! Te nowe wcale nie są takie fajne! TERAZ TO WSZYSTKO JEST ZA DROGIE Powinni zrobić, żeby więcej sc zarabiało się z filmów! No bo w końcu to by było chore, że ma się 15 level wbity w trzy dni, a ciuchów, rzeczy itd. tyle co rozpoczynający użytkownik! Jest jeszcze jedna smutna rzecz :( Już mnie nie ma na blogu Abieski. Nie mogę już pisać. Fakt, posty robiłam bardzo rzadko, ale to z braku czasu. Nad jednym postem pracuję ok. dwóch godzin. Muszę przecież oprócz pisania porobić screeny, no bo w końcu byłam redaktorem od instrukcji i musiałam zadbać, aby wszystko było dla was jasne. No cóż, trudno. Nie jestem jedyna. Na tym blogu są już jedynie nowi moderatorzy. A ja już trochę na nim piszę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz