Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 17 stycznia 2014

Reklama przed filmem?!

          Kolejna nowość na msp. Tym razem negatywna -.- Spójrzcie na to:
Reklama przed oglądaniem filmu -.- Po prostu super! Nie zawsze się ona pojawia. Pojawia się chyba co kilkadziesiąt minut oglądania filmu. Jak to zobaczyłam, to pomyślałam, że zmienili wygląd ogl filmu, ale oczywiście nie! Ta, wydają pieniądze na reklamy msp, to jeszcze nam je wsadzają do filmów, żeby zarobić! A już myślałam, że dodadzą nowe okno filmu D: Zmiana mało ciekawa. Bardziej już chyba okrutna. Msp zmienia się w panfu. Tam nas tylko bombardowali tymi reklamami mając gdzieś, czy są zboczone czy nie, nawet jak grały tam dzieci ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz