Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Street Child ;)

          Hejo ;) Ostatnio bawiłam się dobieraniem różnych dziwnych ubrań i stworzyłam nowy look :D
Street Child, czyli dziecko ulicy jest moim pierwszym i dosyć ciekawym lookiem. Nie posiada on rzeczy vip. Jest stworzony dla ludzi o stylu emo, czy na luzie. Jego pełna cena jest bardzo droga. 
Wynosi 3250sc. Wywalając serduszka na nogę i gwiazdki na rękę (unikaty) cena wynosi 2950. Nie musicie mieć również makijażu. Pewnie duża część z was go posiada. W tedy jest już tanio, bo 2200sc. Możecie kupić strój z mojego looka. Ale proszę, napisz mi na pocztę, czy w komentarzu w looku, że go kupujesz, bo jak ktoś skopiuje bezczelnie mój strój, to sprawdzę, czy mam dowód na to, że go skopiował ;)

To w sumie tyle :D Mam nadzieję, że kreacja się wam spodobała C;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz