Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Mam 16 lvl :D

          Na msp zostały dodane nowe lvl! Na amy 200 mam już 16 lv. Tyle, że gorzej mi się go wbija a procenty niech se wsadzą w... pupcię :D W rankingu panuje istna masakra. ALAKINGA ma już 60lv! Już nawet nie wspomnę o USA msp, bo tam już pewnie dobijają do 100 ;) Teraz praktycznie z wszystkiego możemy dostać fame. Ale po najnowszej zmianie zaczęło strasznie ciąć. Nie da się nic zrobić. Jak przeglądałam ubrania w sklepie, to się poddałam. Tak klatkuje, że naprawdę współczuję ludziom z 60 lv D: Spójrzcie na ranking:
Hahhahahahah Już nie mam po co w to grać ._.
16 lvl ^-^ Boże, jaram się z niczego w sumie jak niektórzy mają 4 razy taki :p Moim zdaniem ta zmiana jest trochę bez sensu.. Może i nawet nie trochę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz