Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 23 stycznia 2014

Nerdsy WRÓCIŁY?!

          Całkowicie bez emocji chciałam kupić sobie jakąś rzecz w top. Jak to zobaczyłam to prawie zawału dostałam :o

Nerdsyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ♥ Przepraszam, że tak się wydarłam, ale poluję na te okularki już kilkanaście miesięcy bez skutku! Zawsze były unikatami i traktowałam je jako święta rzecz xd  Pomyślałam, że zaraz znikną i jak najszybciej nazbierałam kasę i kupiłam je. Potem na innym koncie kupiłam sobie czarne nerdsy i je przesłałam na amy. Teraz mam już chyba ich najmodniejsze kolory <3 Zrobiłam nawet z tym arta!
Zamieniłam się w nerdsowego psychola xD Ale i tak za bardzo nie zgupiałam. Nie bardziej niż niektórzy moi znajomi, którzy mają całą stronę nerdsów O.O Od teraz zamierzam nosić je dopóki mi nie znikną XD Oczywiście niektórzy chcą się zabić przez dodanie nerdsów do sklepu. Nie dziwię im się. Też bym się wkurzała, jakbym ciężko o nie błagała wszystkich w chatroomach. Nareszcie bym je dostała, a kilka dni później każdy może sobie je kupić ;/

1 komentarz: