Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 22 stycznia 2014

Muzyki do filmów

          Dużo osób na msp robi 10seki. Niektórzy jednak podtrzymują przeznaczenie msp i dalej robią zwykłe, tradycyjne filmy trwające 2-4 minuty. Do utrzymania klimatu w filmie potrzebna jest muzyka do podkreślenia sceny. Trzeba zadbać o idealny nastrój. Tła, animki, ubrania i rzeczy odgrywają ważną rolę w filmie, no ale nie możemy zapomnieć również o muzyce ;3 Dużo osób nie ma pojęcia, jak nazywają się niektóre fajne muzyki. Ja też miałam z tym problem i musiałam odsłuchiwać kilkadziesiąt danych nam muzyk, aby stwierdzić, która nadaje się idealnie do filmu. Teraz wystarczy, że zauważę jej tytuł i już wiem jaka ona jest :D No tak, ale jaka muzyka nadaje się do twojego filmu?
1. Muzyczki do horrorów
Jest mnóstwo muzyk na msp przeznaczonych dla horrorów. Jakie są do nich najlepsze? 

Wybrałam wam muzyczki chyba idealne do horrorór ;)
2. Dramaty
3. Piękna sztuka


6. Komedia

5. Telenowela, prezentacja i cała reszta
Praktycznie wszystko z kategorii Taneczna&Hip Hop

6. Sensacyjne, o złodziejach...
Taneczna&Hip Hop&Western ;p

W sumie to tyle ;3 Mam nadzieję, że większości z was muzyczki przydadzą się wam do filmów. Teraz wystarczy je odsłuchać i sprawdzić, czy się nadają :D

2 komentarze: