Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 26 stycznia 2014

Zmienić wygląd bloga? c:

          Zastanawiam się nad zmianą wyglądu bloga. Blog przeszedł już ze trzy takie zmiany i obecna najbardziej mi odpowiada. Ale zastanawiam się nad kolejną zmianą, która zostanie już chyba do ok. 10 tyś. wejść na blogu. Tylko czy wy jej chcecie? Planuję zmianę na:
- efekty kosmosu
- róże
- abstrakcje w tle
- mroczną xd
- figury geometryczne
Jeśli chcecie coś dorzucić, to pisać na chat lub na pocztę. Wybierzcie coś z tego, a jak wam się nie chce, to napiszcie mi po prostu, że chcecie zmiany, a ja już coś wybiorę :) Jeśli nie zgłosi się przynajmniej 5 osób, to wygląd bloga zostanie truskawkowy. Wgl lol jest to, że nie jestem modem na własnym chat'cie O.o Spróbuję wgrać chat od nowa i coś się zobaczy, więc w pewnej chwili może go nie być i wykasują się na nim wasze rozmowy :D Tak więc pisać, czy chcecie zmiany bloga :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz