Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 12 stycznia 2014

Co jest teraz na topie? #1

          Cześć xd Dzisiaj postanowiłam zrobić serię postów pt.,,Co jest teraz na topie?''. Czyli jakie rzeczy, ubrania i zwierzaki dużo ludzi kupuje i są naprawdę kól xd Są to przeważnie rzeczy ze starego msp, bo mają starą grafikę i przede wszystkim są tanie. Poleca wam kupowanie ich, bo zaraz mogą zostać unikatami. Są na wysokich miejscach w rankingach kupujących. Najłatwiej jest je kupić z looka, ponieważ komu się chce szukać ich kilka godzin w sklepie :D Tym razem post będzie się ukazywał regularnie. Planuję go w środy oraz soboty. Dzisiaj jest niedziela, ale to jest pierwszy post ;) Od razu zrobię ich kilka i będę je publikowała w te dni, no bo inaczej nie napiszę z niechcenia c: I od razu mówię. Jeśli jesteś redaktorem jakiegoś bloga lub piszesz na swoim blogu i zrobisz program taki jak ten, to mam prawo w komentarzu oskarżyć Cię o zgapienie pomysłu i napisać o tym na blogu. W każdym poście przedstawię po 2 top rzeczy. Na początku posta zawsze umieszczę takie logo:

1. Statek na głowę
Wygląda on tak:
Kosztują one 300sc. Dużo osób nosi go dla lansu (ja :D) Nie wiem z jakiego jest konkursu, ale jest dosyć stary. Jego najmodniejsze kolory to biały i czarny. Oryginalnym kolorem jest żółty symbolizujący jego papierową konstrukcję. Najlepiej jest go kupić z looka, lub szukać w top. Możecie kupić go z mojego looka, gdyż posiadam białego statka, oraz czarnego.
2. Opaska na oczy
Kosztuje 100sc. Zawsze była na pierwszej stronie w top, ale z niej zniknęła, więc być może stanie się ona unikatem. Możecie kupić ją z mojego looka. Modne kolory to również czarny i biały. Oryginalny kolor to czarny. Jest ona z konkursu o piratach, chyba jednego z pierwszych konkursów. Dużo osób ją nosi w sumie dla jaj i dla lansu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz