Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 9 stycznia 2014

Moja przygoda z msp ;)

          Cześć. W końcu postanowiłam, że opiszę wam moją przygodę z msp ;D Skąd znam tą grę? Na samym początku zobaczyłam o niej reklamy w telewizji. Nie zaciekawiło mnie to niestety ;/ Kiedy postanowiłam w to zagrać, to nie mogła jej znaleźć w necie, bo zapomniałam nazwy xd Później namówiła mnie do niej moja ukochana Paulinka ♥ Zaczęła na niej grać jako tifan. Namówiła mnie do gry, ale jak chciałam stworzyć własną postać, to za długo mi się ładowało i nie dawało to rady by grać ;/ Nareszcie w listopadzie 2011, gdy przyszła do mnie jedna z koleżanek i opowiadała mi o msp. Od razu na nie weszłam i jeszcze raz spróbowałam stworzyć konto. Na szczęście udało mi się zarejestrowałam się jako Barbara96. Oczywiście wyglądałam jak bezdomny xD Jestem na Basi od 11.11.2011 xD
Kupowałam wszystko co błyszczące, różowe i obrzydliwe. Ale tak robią chyba wszystkie 10-latki. 
Te arty i emocje z koleżankami <3 Chodziłam z koleżanką do pokoju i bawiłam się ze zwierzakami, urządzałyśmy top model, biegałyśmy po centrum itd. :D Leveli nie wbijało się z przymusem, tylko przy okazji. Więcej osób oglądało ci filmy! Były unikaty, roślinki..!
Całe dwa lata bawiłam się na tym koncie. Niestety wiosną 2012 straciłam konto przez hackera. Zabrał mi wszystkie moje rzeczy. Dlatego utworzyłam nowe konto - $_Nelka_$. Nie było już na niej tak super. Wszyscy mnie olewali z ogl filmów, kłóciłam się tam ze znajomymi, nie miałam kasy. Grałam na niej cały rok i nawet więcej, ale... Po dwóch latach gry na msp zaczęłam robić przerwy, z powodu właśnie biedoty, nudy itd. Na samym końcu, latem 2013 stworzyłam Amy 200, w którą gram do dziś. Oto moja historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz