Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 20 lutego 2014

Kończę z msp.

          Moja przygoda z msp dobiegła już końca. Spędziłam na nim ponad 2 lata i mam już dosyć. Poznałam na nim wiele wspaniałych osób. Posiadam 2 blogi o msp oraz dwa konta na yt (aktualne youtube.com/alanelcia) Posiadam na msp 3 konta. Kilkanaście teledysków, wiele wiadomości, wysokie levele, wiele wykupionych vipów oraz niedużo fanów. Na obecnych blogu mam dopiero ponad 2.000 wejść, co nie jest za dużo, ale to nic. Ja już tutaj pisać nie będę. Miłe dla mnie jest to, że nie posiadam raczej anty-fanów. A przynajmniej nigdy się z nimi nie spotkałam. Muszę zakończyć moje granie w tą grę. 
1. MSP to już nie to samo. Teraz jest tam dużo dzieci poniżej 9 roku życia, dużo noł lajfów xd, hackerów, gwiazdeczek, gimbusów, cziterów, trollów itd... 
2. Znudziło mi się to
3. Nie mam na to czasu
4. Za dużo nauki
Żegnajcie wierni czytelnicy mojego bloga. Mogę powrócić, ale raczej się tak nie stanie. Założyłam zato nowego bloga! Jest to love-life-and-blue.blogspot.com. Dziwny tytuł, ale wszystkie inne były zajętę, a zależało mi na angielskiej nazwie. Tam będę opisywała swoje życie prywatne, oraz inne fajne rzeczy. Czasem też coś dodam na temat msp. Jeśli chcesz się dowiedzieć coś na mój temat, albo dalej chcesz czytać moje posty, to zapraszam. Będzie to coś w stylu bloga sambyxd, czyli gadamy-o-wszystkim.blogspot.com :) Mimo, iż odchodzę, to czasem wejdę na msp, by zrobić teledysk, czy sprawdzić nowe wiadomości.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że odchodzisz :( Ale masz racje z tymi dziećmi, normalnie są nie do zniesienia! Cały czas takie dwie do mnie piszą : "a dasz mi prezent", "a obejrzyj mój film", "daj jeszcze coś", "no dawaj szybciej ten prezent!". Coś strasznego...
    http://nk.pl/#grupy/794790

    OdpowiedzUsuń