Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 14 lutego 2014

Jest konkurs - mdleję ;_;

          Nie miałam pomysłu na notkę ;/ Dzisiaj napiszę małe info i opiszę moją chorobę psychiczną xd Chciałabym robić let's playe z msp przy użyciu mojego głosu. Nareszcie usłyszelibyście głos prawdziwej lamy :D Mam dziewczęcy głos, ale po nagraniu się słychać paplanie jakiegoś żula xd Zrobiłam pierwszy odcinek, ale zastanawiam się, czy nie zważać na hejty, stworzyć nowy kanał i nabijać mu suby. Zastanowią się i nie pisać mi ''tak, tak! musisz to zrobić''. Wgl ostatnio trochę długo gram w TS3 c; Wchodząc w YT na kanał MaryKateAnPlay zauważyłąm, że jej główna postać z simsów dożyła 100 odcinka O.o Z tej okazji Mary zrobiła konkursa. Tutaj możecie zobaczyć szczegóły http://www.youtube.com/watch?v=HlpCGm897Co. Z samego rana odpaliłam simsy i zaczęłam edytować domek. Spędziłam nad nim ok. 3 godziny. Przy okazji moja mama zobaczyła, czy wszystko jest w odpowiednim kolorze i czy w ogóle pasuje. Na końcu wysłałam domek - http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=8023095. Na razie ma zero pobrań, ale to dlatego, że jeszcze nie pojawił się na Giełdzie wymiany. Jeśli masz TS3, to możesz pobrać mój domek i sprawdzić, czy mam szansę na wygraną, a nawet możesz zaangażować się w konkurs. Nagrodą może być nawet 3.000 simpoints *o* Dodatków nie chce, bo mam wszystkie xd Chociasz 3 miejsce! ^^
Sory za widoczne linki, ale miałam błędy i nie chciały mi się zlinkować słowa xC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz