Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 9 lutego 2014

Darmowy vip na dogry - czy to bezpieczne?

          Dzisiaj zajmiemy się sprawą dogry.pl. Jest to strona, na której za darmo możecie się zarejestrować. Zbieracie tam punkty, które możecie wymienić na tydzień, miesiąc, bądź aż trzy miesiące darmowego elite vip!
Dużo ludzi zbiera tam punkty na swojego wymarzonego vipa. Nikomu jednak nie udało uzbierać na niego punktów. I tu pojawia się pewien problem. Czy to bezpieczne? Gdy napiszemy do modów, to oni napiszą nam, że nie jest to bezpieczne i możemy stracić konto. Mogą tak pisać, gdyż nie dostają za tego vipa żadnych pieniędzy. Ale jeśli ta strona by oszukiwała, kradła nam konta, to nasłano by na nią policję. Tyle, że nikt jeszcze tego vipa nie dostał, więc skąd mamy wiedzieć, czy jest bezpieczna? Jak komuś naprawdę zależy na tym vipie, to polecam być czujnym. W takim wypadku stwórzcie sobie nowe konto i na nim wypróbujcie tego vipa. Jak je stracicie, to nic się nie stanie. Jak go dostaniecie, razem z sc, to na swoim prawdziwym koncie kupcie vipa na tydzień i z tego nowego konta prześlijcie sobie nowe ubrania vip itp. Ja nie mam na tym konta. Nie mam ochoty się z tym użerać ;)

2 komentarze:

  1. Ja wymieniałam na tej stronie punkty do innej gry. Wszystko działo bez zarzutów i nie pobrało żadnej kasy z telefonu. Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa, bo ja kupowałam Vipa 3 razy. 2 razy na miesiąc, a raz na tydzień. Polecam.

    OdpowiedzUsuń