Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 17 lutego 2014

Boonieverse spadolone ;)


Oto gra, która wyszła twórcom msp podobno najlepiej. Ci, co ją mają są z niej zadowoleni. Ja pewnie też bym była, ale nie jestem. Mnóstwo użytkowników fochnęło się przez tą grę. Nie jest dostępna na androida. Jedynie w sklepie play na iPadzie oraz iPhonie. A co z telefonami? Nic. Te gry, które są za przeproszeniem z du*y, to na androida, a jak jest coś godnego podziwu, to ograniczają. Dlaczego? Bo ma większe wymagania? Bo telefony mają za mały ekran? O pamięć tutaj nie chodzi, bo Star Studio nic w tym nie przebije. Star Studio jest na telefony, ale ta gra jest do bani. Te poruszające się postaci wyglądają, jak jakieś monstrum O.O Do tego nie mogę się w tej apce nawet zalogować! Dlaczego to co fajne nigdy nie dadzą każdemu :( Na iPadzie mojej siostry chciałam zainstalować grę, ale pisze, że ona nie działa na tej wersji iPada. No ARE YOU KIDDING ME?! Mam sobie kupić nowego iPada, albo go kilka godzin aktualizować, żeby ta głupia gra mi wreszcie zadziałała, skoro nawet pewnie się na niej nie zaloguję? iPad lub iPhone jest pięć razy droższy od telefonu. Kolejna apka od msp będzie pewnie na androida i znowu dadzą coś beznadziejnego. No dzięki -.- A co do apki, to nie powiem wam, czy fajna, bo nie wiem :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz