Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 6 lutego 2014

Unikatowe włosy + mój powrót ;)

          Wczoraj wieczorem wróciłam z ferii zimowych <3 Wróciłam o 19:30, chociaż wrócić miałam o 22. Ale udało się, jednak nie napisałam wczoraj posta, bo nie miałam ochoty ;/ Teraz mam na to czas. Ale jutro wieczorem idę imprezę urodzinową mojej mamy i wrócą około północy, jeśli dobrze pójdzie xd Nie chcę tam iść, bo ja i moja siostra będziemy tam jedynymi gówniarzami, a obok naszej sali będzie impreza seniorów ._.
          Pewnie bardzo ciekawią was ''unikatowe włosy'', które napisałam w tytule. W czasie, gdy jeździłam na nartach, do sklepów trafiły bardzo ładne i trafne włosy z kitką na boku. Wyglądają one tak:
Prawdopodobnie po kilku godzinach zostały usunięte. Po przyjściu z nart chciałam je kupić, ale już ich nie było. Kosztowały 510sc, co było dość nietypową ceną. Nie da się ich kupić z looka. Próbuję się wymienić jakimiś moimi włosami właśnie na nie. Ale jak na razie mi to nie idzie ;c Jeśli je kupiłaś, to masz wielkie szczęście.
EDIT: Unikatowe włosy powróciły, ale z ceną 4 diamentów

3 komentarze:

  1. moja znaj ma takie włosy zapytałam czy moge je za 2 prezenty z listy życzeń a ona usuneła mnie ze znaj i zablokowała -,- dziwne xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym msp dzieją się rzeczy które się fizjologom nie śniły XD

    OdpowiedzUsuń