Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 6 lutego 2014

Ścięta toporem - reklamaa *o*

          Hejcia ^^ Drógi post w jednym dwiu na blogu - dziwne, no nie? ;D Tym razem reklamaa *o* Ścięta toporem - mój nowy film horrorowy. Na dobry początek rzeknę, że walnęłam błęda ort. xd Zamiast ścięta, napisałam zcięta. Głupia jestem. No ale też nieźle zmęczona. 
Puściłam go na konkurs, spamowałam nim w temacie na forum, spamowałam nim w ctr.. i... Mam 7 wejść w 1 dzień. Super :D xd Film opowiada o dwóch siostrach - Ani i Monice. Ale to Monika opowiada swoją historię. Razem z rodziną mieszka w Angli, w ślicznym miasteczku, które skrywa jednak ogromne niebezpieczeństwo jak i cały kraj. Za byle co grozi kara śmierci i to przy całej rodzinie. Rodzina mieszka jednak na bezpiecznym wzgórzu, gdzie nic jej nie grozi. Raz jednak obie dziewczynki wybierają się poza wzgórze. Ich oczom ukazuje się coś strasznego, czego boją się do końca życia. Co one tam zobaczyły? To już musicie obczaić ogl ten film C; To nie wszystko! Jak będzie dużo komów, to wylosuję 2 os. i dam im prezent z lż do 600sc. Warto, no nie? Nic cię to przecież nie kosztuje, a możesz coś jeszcze zyskać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz