Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 2 marca 2015

Nowy temat z ,, Krainy lodu"

Hejuu ;**
Ostatnio pojawił siem (Tak, siem xd) new temat.
Ubrania nawiązują do filmu ,, Kraina lodu" ( Który mua zdaniem denny jest)
Ciuszki ładniusieńkie, aczkolwiek drogie xdd
Jednak animki to jakieś nieporozumienie,  wszędzie walą kwiatuszki z dxwonecxka kurde xddd Kupa ogólnie xdd A  tak wgl to nowe zdj mam. Jak chcesz mua zobaczyć to oblookaj.
Omg niektórzy ludzie to na wszystko piszą ,, Net net", ,, Necik" itd.
Chora jestem :c Nie, nie na chorobę psychiczną z (Chociaż mogę jej dostać Jak mua wkurzycie xdd) tylko grypę mua mam :c Więc siedzę sem w
łóżku i w msp nawalam. Bye, pisała kessys xdd

1 komentarz:

  1. Z tego konka podobają mi się tylko włosy które ma Anna. A ceny.. No wiadomo.

    ~ oliwia:)506 / Hanjaa pisząca z telefonu xD

    OdpowiedzUsuń