Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 15 marca 2015

Może troszkę o mnie?

Wpadłam dziś na to, że nie za dużo o mnie wiecie, chociaż znamy się od... Od kiedy?
Powiedzmy, że jakoś od września 2014... Czyli... 6 miesięcy? PÓŁ ROKU MIJA, A WY NIC O KESSYS NJE WIECIE! HAŃBA WAM XD
Okej, więc... Może coś o sobie powiem?
1. Mam na imię Ala i kocham podkręcać głupaffę na czatach w msp XD
2. Możecie na mua mówić:
- Alcieł,
- Alciaa,
- Kwiatopato/Kwiatonator (To moje ulubione ;**),
- Arpakasso,
- Alga,
- Ala,
- Kessys,
- Pani Głupaffa XD,
- Misiol XD
3. Moje najki na msp (lub w realu):
- Booniastar (Oolgaa ♥)
- Lupita565 (Natii ♥)
- Mikeyla22 (Aasiaa ♥)
- Oliwia:)556 (Hanjaa)
- kinia98778 (numerki to nie jestem pewna jakie są)
- .SallyBander.
4.Mam wrogów na msp:
- milenka125lolxd
5. Prowadziłam bloga o avatarii.
avataria-plokagris.blogspot.com
6. Mam aska (ask.fm/meowiexo) i nje podam wam fejsa. HAŃBA MI.
7. JESTEM SPECJALISTĄ OD GŁUPAFFY. CODZIENNIE MIEWAM MOJE ODBICIA B)
8. Moje 2 konto to od tygodnia: *malina*123
9. Mam ponad 30 kont o nazwach np. Kessys, kessys1, kessys2, kessys3 itd. I tak aż do 30 paru.
10. jestem redaktorką na blogu mambaa13, a zrobiłam tam tylko 1 posta ^^.
11. Ala lubić rysować.
12. Ala mieć brązowe oczy i włosy.
13. Ala kocha alpaki arpakasso (To takie kawaii ^^.)
14. Ala ogląda Banshee i Czyta igrzyska śmierci.
15. Ala jest Kwiatopato.
16. Ala słucha Lorde, Shakiry, Rihanny, Katy Perry itd.
17. Ala poleca blog oczami-hani-msp.blogspot.com
18. Ala lubi angielski >.<
19. Ala pozdrawia swoje kuzyńcie <3
20. To chyba mój najdłuższy post :o UCZCIJMY TO IMPREZKĄ XD
21. Julian Król mnie rozwala ;**
22. Kurde, Ala lubi śpiewać ^^.
23. Sam się mnie o to zapytaj w komentarzach lub na asku, psz go podałam.
24. Dziękuję za przeczytanie nudnego posta inspirowanego moją osobą.
Pisała Kessys Kwiatopatol.

3 komentarze:

  1. Eee.. yyy... Ale dużo się dowiedziałam, tylko tego że masz na imię ala, żeby dk cb mówić tak i tak i.. że masz głupawkę. Ahmm... to wywnioskowałam z tego posta.. no, więcej niż w innym poście xd
    Pozdrawjam bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee.. yyy... Ale dużo się dowiedziałam, tylko tego że masz na imię ala, żeby dk cb mówić tak i tak i.. że masz głupawkę. Ahmm... to wywnioskowałam z tego posta.. no, więcej niż w innym poście xd
    Pozdrawjam bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tsza łączyć fakty to się zobaczy więcej. Urodziny krytyk z cb ;**

    OdpowiedzUsuń