Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 26 lutego 2015

Spaczenie mózgowe waszej ♥ Alicji

      Zacznijmy od tego, że jak przypomina mi się, że muszę wejść na bloga i coś napisać i i.. podzielić się z wami informację, że jeszcze nie zdechłam to czuję ból, WIELKI BÓL. Taki, że nie chcę was zostawić, ale muszę.
Okay, mam ferie, jeszcze 3 dni. Byłam 6 dni na nartach. Ogólnie przez pierwsze dni po powrocie do domu moi rodzice są chorzy, siostra jeszcze bardziej ogłupiona, a ja jestem jednym wielkim siniakiem i potrzebuję maści na ból du♥y przez te wszystkie snowboardy (zaczęłam w tym sezonie    >.<) Dlatego nie miałam siły, żeby usiąść przy kompie, a co dopiero wyklikać swój nick na MSP.  

No dobra, cieszę się z 21 tyś wejść na blogu, prawie 400 tyś sc i którymś tam levelu, a co najważniejsze wielkiej liczbie wejść na filmach, ale w tych cudownych chwilach chyba odchodzę.. No jasne, w takiej chwili :)

PRZEPRASZAM

Ale nie umiem już grać w MovieStarPlanet, jestem za stara na tą grę. To babciu, za miesiąc czternastka przybędzie.
Co więc zrobić?
Żal mi oddawać konta, naprawdę. Mogę wykorzystać taką liczbę starcoins w dobrym celu.
Co powiecie na prezenty z listy życzeń dla moich wiernych czytelników bloga? Wyliczyłam, że starczy mi sc aż na 700 prezentów z listy dla was!

Być może w przyszłości sprzedam konto, ale nie za darmo :/. Gram jeszcze w The Sims 4, to nieuniknione. Dlatego może w przyszłości sprzedam konto .SallyBander. z olbrzymią ilością starcoins, diamonds i (nie)dużym levelem za jakiś dodatek do tej gry? Albo pakiet rozgrywki. Jak jakiś wyjdzie, to poinformuję was, kupicie wtedy dodatek i dacie kod, żebym mogła se wpisać. ALE JESZCZE TO PRZEMYŚLĘ!!

I dzięki Kessys, że dalej piszesz na tym blogu. Jak się kompletnie zestarzeję, to może oddam bloga w twoje ręce?

JESZCZE JEDNO! Prowadzę bloga o simsach, a nazywa się http://czas-na-simy.blogspot.com/ i właśnie przeszedł małe przemeblowanie.

Szukam też ludzi, z którymi mogę pograć w SimCity 5, albo minecrafta. Możecie zgłaszać się na xat'cie jeśli chcecie ze mną grać ;p Na Origin jestem alice11100, tak, to ta osóbka z anime z kotem jako avatar ;D


3 komentarze:

  1. Sally ! Błagam nie rób nam tego ! :D Jesteś bardzo super Blog bardzo fajny .
    W sumie myślałam że jak wszystko osiągniesz będziesz dalej grała ;)

    No ale cóż
    Wszystko dobre co się szybko kończy ;(

    Paa

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno.. Zgadzam się z osobą wyżej xc
    ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zgadzam i z .Roxi msp i z .Hanjowatą .Hanją xdd .Nje odchodź :c

    OdpowiedzUsuń