Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 1 lutego 2015

Spamy na ścianie

         Nie będę was już błagała, żebyście mi nie spamili na ścianie. Teraz w sumie będzie to rzadsze zjawisko, bo mój film zniknął z top. No ale naprawdę was nie rozumiem. Nie jestem jakąś SUPERSTAR ALAKINGĄ, czy kimś innym takim. Nie mam wysokiego lvl, nie wiem czemu to robicie, ale ok.
To mi przeszkadza. Na tablecie jedynym sposobem zobaczenia, ile mam wyświetleń na filmach, lookach itp. to wejście w profil, a tam są same spamy. Ktoś mnie chwali na ścianie, a wy reklamujecie swoje filmy. Ile wam to da? 2 wyświetlenia?

UWAGA BO TO BARDZO WAŻNE! OD TERAZ (1.02.2015r., godz 13:05) JEŚLI KTOKOLWIEK NAPISZE JAKĄŚ REKLAMĘ LUB POWIE COŚ GŁUPIEGO (lubię placki na przykład) I TO BEZ MOJEGO POZWOLENIA TO BLOKUJĘ! MUSICIE MNIE POTEM BŁAGAĆ O ODBLOKOWANIE NA INNYM UŻYTKOWNIKU. Możecie mnie zapytać, czy możecie napisać reklamę na moim profilu. Wtedy zobaczę wasz film i ocenię, czy wam pozwolę xdd Albo jak mam zły humor, to odeślę was z kwitkiem.
Jeśli nie przeczytałeś tego tekstu przed napisaniem reklamy, a nie zablokowałam cię, to natychmiast ją usuń. Inaczej masz problem :c

Czasami mogę was odblokować, ale z fantem. Będziecie musieli mi dać pozdro, unikata, prezent itp :) W zależności od tego, jak bardzo mi podpadliście.

No.. to BEZ SPAMÓW!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz