Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 22 lutego 2015

Dla Etie

Hej, tu Kessys.
Zrobiłam coś na zamówienie dla Etie.
Miało być tylko tło, ale już poszłam na całość.
Etie, weź se to, co chcesz, nie narzucam się.


Nagłówek:
Taki... Szalony. Półprzeźroczysty napis i dwukolorowe tło dodają imprezowego nastroju :)



Tło:

W kolorową panterkę. I z Etie-Superhero xD

Logo:


Taki podpisik do wstawienia  na koniec posta...


Button:


Button chyba najgorszy. Litera ,,E" zasłania Ci twarz :c


Aaaa, i dziękuję pięknie za logo, które otrzymałam od jednej z redaktorek bloga TEGO.
Bardzo polecam jego czytanie :)


To logo od Ali z bloga cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com

Dziękuję, Ala <3



1 komentarz: