Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 6 maja 2015

"Olivia Wieczorek" na msp

Tu kfffffiatopatq
Odwala mi.
Na msp jakieś DZIATKI (XD) Podają się za Olivię Wieczorek z ,, Małych Gigantów".
No i kto tu prawdziwy?
Mamy dużo, , Oliwuń",? Największą popularnością cieszy się "Oliwka" o nicku :
OliviaWieczorekMaliGiganci
Duźo mamy teź: OliviWieczor, Oluni, Olivii Wieczorek Official itd.
No i mam takie pytanie: PO CO WY SIĘ PODSZYWACIE PoD JAKĄŚ CAŁĄ OLIVIĘ?
Nikt wam nie uwierzy. Można się przez fejsa apytać o msp.
Nikt chyba taki pusty nje jest, aby od razu uwierzyć takiemu komuś.
Tymbardziej, że tych Olivii na msp jest coraz więcej . D:

1 komentarz:

  1. Zrobiłamna ten temat artbook i zapytałam się na koncie na youtubie oliwii czy ma MSP c;

    OdpowiedzUsuń