Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 3 marca 2016

Nyan Msp, Nyan blog, nyan wszystko.

Nyan.
Chcesz zobaczyć naszego bloga po nyancatowemu? Ujrzeć kota-tosta tutaj? Tak, jest na to sposób. Kliknij  PYSZNY TOST  i zobacz sam. Strasznie tnie, ale dla tej muzyczki i tostów chyba warto. A kocie tęczowe msp? TĘCZOWY JĘZYK XD  i podziel się wrażeniami. Jak chcecie, powiem Wam, jak wejść na inną stronę lub bloga z najanketem. POWIEM. WYSTARCZY TU KLIKNĄĆ I WPISAĆ ADRES STRONKI.
Tak, a inni jak zobaczyli ten link myśleli, że to testowe msp :'D Szczerze współczuję inteligencji, a raczej jej braku. Tak wgl myślimy z kinią98778 nad założeniem nowego bloga we dwójkę. Co wy na to? Ja się jaram jak wiór kokosowy.  Nope.
Takie cytaty mojego autorstwa  na koniec zamiast loga:


,, Czym się różnimy? Podobieństwem. Porównanie mojej i Twojej osoby dla Ciebie jest komplementem, a dla mnie obrazą"

,, Życie jest jak układanka; gdy ułożysz już kilka następnych elementów, zdasz sobie sprawę, jaki błąd popełniłeś wcześniej"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz