Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 2 września 2015

Psycholka ja ;_; + Jam dawać looki (KonQ)

Witam.
Tu Al.
Aha, czyli Bad Girl.
I co? Teraz dostaniecie focha 4ever, bo pewna psycholka netu nie miała?
Mam nadzieję, iż nie.
Nawet jak teraz mnie olejecie, zablokujecie, ja leję na to ;_;
Teraz poświęcam się blogu
                                                                           * * *

Siem! Tu Al.
Mam dla Waas parkę boskijich loków :33
A z lookami -  konkurs! Zasady pod lookami :3
1.Katy Perry.
To mój dość stary look, ale dziś robię posta o gwiazdkach, więc...
MUSIAŁAM :3
Look nawet spoczi wyszedł, nie powiem :3
Ocena: 7/10
Kojarzycie piosenkę?
Więc jeśli kojarzycie piosenkę, z której teledysku pochodzi ta styloowa, piszcie w kom lub na msp.
Za odgadnięcie - prezent z szafy :)




              
2. Sia


Ten mi się już tak nie udał.
Jednak fanki Sii powinni zgadnąć tytuł ^^.
5/10
Nagroda: - prezent z szafy



Za odgadnięcie jednego PIERWSZA OSOBA, KTÓRA PODA WŁAŚCIWĄ ODPOWIEDŹ, dostaje present  z szafy Ala, osoba, która jako pierwsza odgadnie oba, dostanie  gift z listy.
Odpowiedzi przyjmować jam na priv ;)
W następnym poście więcej looków.
~Al

3 komentarze: