Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 29 września 2015

W sprawie redaktorów...

         Tak, do niedzieli był termin na zgłaszanie się na redaktora i powiem szczerze, że jestem w szoku, bo zgłosiła się jedna (!) osoba. Tak na serio, to jakiś ponad rok temu zgłosiło się ich chyba 5, a blog był w porównaniu do teraz praktycznie nieodwiedzany przez nikogo.

No ale dobra, zgłosiła się na redaktora myślę, że doświadczona osoba o nicku XxPsychopatka. Prowadzi ona bloga pod tym linkiem.

Tak więc witam na blogu! Nie zaznaczyłaś akurat posady ale z racji, że jesteście z Kessys we dwójkę, to możecie pisać o czym chcecie byle by posty miały jakieś wartości i żeby nie pisać w nich pierdołach :)

Co musisz więc zrobić, żeby tu pisać? Musisz podać swój gmail, a ja wyślę do ciebie zaproszenie na bloga, które musisz potwierdzić. Potem możesz już pisać posty. Mam nadzieję, że dzięki moim redaktorkom blog przetrwa. Pamiętajcie! Musicie pisać notki przynajmniej dwa razy w tygodniu. Mniej niż raz raczej nie wchodzi w grę. Radzę ci się przywitać w pierwszym poście.

2 komentarze:

  1. O nie,spóźniłam się.Nie zgłosiłam się bo nie miałam czasu.Szkoda,ale następnym razem spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam i bardzo lubie ten blog, ale nie zgłosiłam się bo piszę na swoim blogu raz na.. tydzień? Więc dwuch blogów bym nie ogrnela i i tak bym się pewnie nie dostala xd
    GRATULUJE PSYCHOPATCE! XD
    (Nie wiedziałam jak nazwać :c)

    ~ Hanny <3
    'Oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń