Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 24 września 2015

Unikaty 2015 - moja reakcja

     Witam, dzisiaj na MovieStarPlanet pojawił się nowy konkurs! Z okazji, że jest tydzień unikatów, na naszej grze zawitał nowy konkurs o nazwie ,,Rare Week 2015''.


W sklepie znalazły się unikaty, które jak zwykle możemy kupić za ich starą cenę, po czym znikną ze sklepów do następnego tygodnia uni albo na zawsze.





Jak pierwszy raz to zobaczyłam, to po pierwsze - posmutniałam, bo liczyłam na WONSZA, a po drugie - bardziej mi się podobało, aby modzi dodali nam do gry rzeczy z naszego polskiego msp, bo dodali oni nam unikaty z zagranicy, bo zanim pojawiło się nasze msp, to one zniknęły.
Co ciekawe, tym razem nie ma w sklepie bardzo popularnych serduszek na nogę! Z tego powodu ludzie dramatyzują. Może jeszcze je dodadzą, tak jak to miało miejsce podczas pierwszego tygodnia unikatów.
Po uświadomieniu sobie, że za wiele ciekawych rzeczy nie (oprócz fajnych fryzurek i niektórych bluzek) okazało się, że zostały też dodane unikaty, których nie znajdziemy w kategorii "nowe".


Są to między innymi bardzo rzadka i cenna sukienka, bugujący się ołówek (do ust) i jedna z moich ulubionych fryzurek, czyli taka "multi kolor". Wszystkie rzeczy znajdziemy w topie, ale tej jednej fryzurki niekoniecznie. Możecie poszukać jej na końcu fryzur lub jak wolicie szybciej - robiąc mi look.

Podsumowując:
W tym roku dostaliśmy bardzo dużo unikatów, prawie 5 stron! Są zarówno te fajne, jak i te mniej ale jak kto woli. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie, a uni mimo wszystko są fajne i barwne ;) Jedyne co mnie trochę wkurza, to to, że dodali nam uni, które już miałam ;/ A ciężko się napracowałam, żeby je zdobyć.

1 komentarz:

  1. Ja tak samo jak ty, większość unikatow jakie doszły już miałam, a taraz ma je połowa map za mniej niż 500 sc..

    ~Hanny < 3
    ' Oliwia :) 506

    OdpowiedzUsuń